26-12-2013

Lip Smacker


Mine, Mine, Mine! It's mine!


Enneh ja hoor, deze Lip Smackers waren al enkele jaren naar me aan het knipogen…
Aangezien ik vandaag onverwacht een shoppingtripje had ingelast met m’n moeder, kwam ik deze weer eens tegen in de winkel “Di”.
Ik heb ze deze keer niet kunnen weerstaan en heb ze maar gekocht. Ach, een extraatje zo voor het einde van het jaar mag wel eens éh! ;-) Kostprijs was €12.



Ik heb alvast de versie met de Coca Cola smaak geprobeerd.  Deze smeert zéér goed uit én smaakt/ruikt net zoals de originele Coca Cola.  Deze is dus echt wel een aanrader als je ook steeds zo’n dorre lippen hebt in de wintermaanden.
En nu heb ik lekker 6 verschillende stuks. Ideaal voor als je net als mij constant uw lipbalsem ergens kwijt bent in een-of-andere handtas! Woooehaaaaa! :-)

4 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Ik zag dat je al verhuisd was :o) Ik vind blogspot ook wel handig en het is natuurlijk allemaal gratis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben inderdaad verhuisd. Dit aangezien ik op Wordpress voor enkele layout-aanpassingen al gevraagd werd om te betalen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze set ook en de Cherry variant is toch mijn favoriet :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm, dan moet ik die zeker ook eens proberen. :-) Ik ga zeker een bestelling plaatsen van zodra deze 2 op zijn! Bedankt voor de tip!

      Verwijderen