28-12-2013

Adopt' - Eau de Parfum

Hmmmm, heerlijk!


Deze heb ik ook toevallig leren kennen toen ik onlangs aan het winkelen was in de winkel "Di".

Ze zijn van het merk Adopt'. Deze worden gemaakt in Frankrijk.
In Vlaanderen zijn deze parfums enkel bij Di verkrijgbaar of via hun webwinkel. 


Ik heb voor mezelf de geuren: Little Sugar en White Musk gekocht. Little Sugar is een zéér zoet geurtje, doet echt denken aan een soort van suikerspin. White Musk, sjah die naam zegt het al. ;-) Deze ruikt ook meer naar bloemen.

Ze zijn ook écht niet duur! 1 flesje kost namelijk maar €6,50! Ook is het een handig formaat om mee te nemen in je handtas.
De geur blijft ook lang zitten. De dag nadien ruik je hem nog! En hij ruik echt niet 'cheap'.





Ga zeker eens een keertje langs bij uw plaatselijke Di of kijk eens op hun webwinkel van Adopt' op http://reserve-naturelle.com

Hier kosten ze tenslotte maar €5,95 en kan je ook hun andere producten terugvinden zoals lipbalsems, make-up, ...

Vanaf €25 is er gratis verzending! Alleen moet je wel een beetje Franse-taal oefenen! Maar laat dat nu nét een uitdaging zijn! :-) Groetjes!

4 opmerkingen:

  1. De white musk lijkt me ook wel lekker. Ik kende dit merk nog niet, 't zijn wel mooie flesjes hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is mede door de vormgeving dat ze me zo aantrokken! Ik ga zeker als deze op zijn, enkele nieuwe kopen via hun webwinkel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn, zulke kleine flacons. Ben erg benieuwd naar de geuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie flesjes! kende het merk niet
    groetjes http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen